Heel Addict - Tamia and Many Other Sexy Feet!

GeniusUploader

New member


***********************************
TAMIA PUBLIC HIGH HEELS FLASHING IN THE FORREST
here i only want to walk and show you my newest designer high heels! but even in the forrest you are not alone! a car crossed my way and many people passed by! i show you my sexy ass and one nice upskirt shot! no slip under my pantyhose! two guys passed by and looked at me all the time! you can see everything! hier konnt ihr mich im wald sehen, wie ich ganz normal euch meine neusten high heels zeigen wollte, aber man hat ja nie seine ruhe! ein auto und mehrere passanten kreuzten meinen weg erneut! ich wollte grad zum hintern posen ansetzen und ein ehepaar kam vorbei - das war mir sichtlich unangenehm, aber dann gelang es! nicht genug der ganzen passanten, kommen auch noch zwei typen vorbei, sich so derma?en einen abgeiern auf meine geilen beine! aber das ist ja auch kein wunder, da ich keinen slip unter meiner strumpfhose trage! aber man kann nicht soviel von meinem schacht sehen :) viel spass
***********************************

Screenshots


Name: 089_VTS_167.mpg
Size: 278 MiB
Duration: 8mn 4s
Resolution: 720 x 576

HHTAMCL_089.z01
HHTAMCL_089.zip
 
Last edited by a moderator:

GeniusUploader

New member


***********************************
NYLON TEASING ON VERY LONG LEGS & LINGERIE 1280 x 720 HD.
Here i do some nice nylon stockings teasing for you. First i am barefoot in my 7,5" heels and i take of my heels to play with my beautiful brown stockings. i rubb my feet in nylon so you can hear the sound. In diesem clip habe ich erst meine 18 cm heels an ohne strumpfe und ziehe sie aus, um mir halterlosen nylon strumpfe ganz langsam uberzuziehen. dann spiele ich ohne schuhe nur in meinen bestrumpften fussen aneinander herum und man kann es sogar horen.
***********************************

Screenshots


Name: 090_00006.mpg
Size: 298 MiB
Duration: 6mn 10s
Resolution: 1280 x 720

HHTAMCL_090.z01
HHTAMCL_090.zip
 
Last edited by a moderator:

GeniusUploader

New member


***********************************
TAMIA & JULIE PUBLIC WALKING IN DESIGNER HIGH HEELS
Finally we did it and met each other in berlin to shoot some nice public clips! In this clip you can see us hand in hand walking and sitting around between some german scateboard driver! they talked to us and watched us all the time! much shoeplay and talking between us! julie is barefoot with JIMMY CHOO heels - i wear my shiny pantyhose and BEBE high heels! endlich haben wir es geschafft! wir haben uns in berlin getroffen und ein paar clips zusammen gedreht! gemeinsam laufen wir zwischen lauter skateboardfahrern, nach uns gaffen und uns ansprechen! julie hat nackte beine und tragt ihre neuen jimmy choo heels! ich habe meine glanzende strumpfhose an und meine bebe high heels! wir laufen herum, reden viel miteinander und sitzen auf einer bank mit viel shoeplay! viel spass!!!
***********************************

Screenshots


Name: 091_00014.avi
Size: 243 MiB
Duration: 13mn 17s
Resolution: 1280 x 720

HHTAMCL_091.z01
HHTAMCL_091.zip
 
Last edited by a moderator:

GeniusUploader

New member


***********************************
TAMIA & JULIE PUBLIC WALKING IN DESIGNER HIGH HEELS + UPSKIRT SHOTS HD 1280 x 720 HD.
In this clip you can see us climbing some really high stairs to take a seat on top! you can hear the skaters scream at us. We both smoke a cigarette, play with our heels and talk to each other! julie is barefoot with JIMMY CHOO heels - i wear my shiny pantyhose and BEBE high heels! gemeinsam laufen wir zwischen lauter skateboardfahrern uns steigen auf ein paar sehr grossen stufen auf eine art denkmal und oben angekommen setzen wir uns hin und rauchen zusammen eine zigarette, spielen mit unseren high heels und reden viel miteinander! julie hat nackte beine und tragt ihre neuen jimmy choo heels! ich habe meine glanzende strumpfhose an und meine bebe high heels! viel spass!!!
***********************************

Screenshots


Name: 092_berlin_8_Tamia_and_me_smoking__upskirt.avi
Size: 216 MiB
Duration: 8mn 10s
Resolution: 1280 x 720

HHTAMCL_092.z01
HHTAMCL_092.zip
 
Last edited by a moderator:

GeniusUploader

New member


***********************************
FEET RELAXING AFTER HIGH HEEL BOOTS WALKING 720p HD.
here i walk a short time with my boots and than take a rest to ralax and massage my nylon feet with my hands. They hurt so much after such along high heels day. Hier laufe ich kurz in meinen high heel boots und mache eine kleine sitzpause, um dann meine nylon fusse mit meinen handen zu massieren. Sie taten sehr weh nach dem langen high heels tag.
***********************************

Screenshots


Name: 093_00004.mpg
Size: 369 MiB
Duration: 4mn 33s
Resolution: 1280 x 720

HHTAMCL_093.z01
HHTAMCL_093.zip
 
Last edited by a moderator:

GeniusUploader

New member


***********************************
WALKING DOWN & UP A HILL IN HIGH HEELS BOOTS IN NYLON
Here i am walking down a stone way from a hill in my fetish boots. A man and a woman crossed my way. I smoke a cigarette and at the end i?ve crushed her. At the end i walk up the hill again in diesem clip rauche ich eine zigarette und lauf einen steinweg herunter von einem berg zu einem see in meinen high heel boots. unterwegs trete ich zigarette aus und zwei fremde leute passieren meinen weg. am ende laufe ich den berg wieder hinauf.
***********************************

Screenshots


Name: 094_stiefel.mpg
Size: 593 MiB
Duration: 7mn 19s
Resolution: 1280 x 720

HHTAMCL_094.z01
HHTAMCL_094.z02
HHTAMCL_094.zip
 
Last edited by a moderator:

GeniusUploader

New member


***********************************
PUBLIC FEET RELAXING, SHOEPLAY, UPSKIRT LEG SPREADING IN HIGH HEELS 1280 x 720p.
Here i take a short break on the main street in vienna after a long day in high heels! i make dangling, shoeplay, feetrelaxing and you can see many upskirt shots while i spread my legs between the people. In diesem clip mache ich eine kurze pause auf einer bank auf der haupteinkaufsstrasse in Wien nach einem langen high heels tag. ich spiele mit meinen schuhen herum, mache dangling, massiere meine fusse! ich spreize meine beine des ofteren richtig weit auseinander und ihr konnt mir richtig schon unter meinen minirock schauen!!! na dann viel spass!
***********************************

Screenshots


Name: 096_1001.avi
Size: 75.2 MiB
Duration: 4mn 8s
Resolution: 1280 x 720

HHTAMCL_096.avi
 
Last edited by a moderator:

GeniusUploader

New member


***********************************
100% PUBLIC FLASHING IN 7,5" HIGH HEELS IN VIENNA
Here i go again in even more extreme 1969 designer mega high heels through all the people on the stephansplace in vienna! so many people watching at me! this was fun to shoot! i wear a shiny pantyhose and my jeans mini skirt! In diesem clip laufe ich in noch extremeren high heels von 1969 mit 18 cm hohe auf dem stephansplatz in wien mitten durch menschenmassen und viele leute schauen nach mir! ich trage meine glanzstrumpfhose und einen sexy kurzen jeans minirock.
***********************************

Screenshots


Name: 097_1006.avi
Size: 74.7 MiB
Duration: 4mn 5s
Resolution: 1280 x 720

HHTAMCL_097.avi
 
Last edited by a moderator:

GeniusUploader

New member


***********************************
MIRROR CLEANING IN 8" STILETTOS AND STRAIGHT STANDING 1280 x 720p.
Here i clean my mirror in stockings and my highest heels! i have to stand up and my legs are straight - no knee bending! 8" are hard to stand but i do it!!! very hot clip with many high heel closeups! Hier mache ich meinen spiegel sauber in meinen hochsten 20 cm stilettos und stehe naturlich auch auf und schaffe es naturlich auch meine beine durchzudrucken und grade zu stehen, was kaum eine ander in diesem killer heels schafft! fur mich aber kein problem!:) echt sexy clip mit geilen nahaufnahmen!
***********************************

Screenshots


Name: 098_1113.avi
Size: 73.5 MiB
Duration: 4mn 5s
Resolution: 1280 x 720

HHTAMCL_098.avi
 
Last edited by a moderator:

GeniusUploader

New member


***********************************
7,5 " MEGA PLATFORMS POSING & WALKING AT THE WHIRLPOOL & SAUNA
Here i show you the nice whirlpool in my 7,5 " mega platforms and Bikini! I walk around and you can see much posing from all kind of angles! I walk at the side from the whirlpool and present you my nice long legs! At the end i go with my high heels in the sweatbath! Have fun! Hier zeige ich euch den schonen Whirlpool meines Hotels in my 7,5 " Mega Platformsd und meinem Bikini! Ich laufe am Rand des Whirlpools und prasentiere euch meine schonen langen Beine! Am ende gehe ich noch ins Damfbad! Heiss!!! ;-)
***********************************

Screenshots


Name: 099_1004.avi
Size: 95.5 MiB
Duration: 5mn 16s
Resolution: 1280 x 720

HHTAMCL_099.avi
 
Last edited by a moderator:

GeniusUploader

New member


***********************************
PUBLIC 7,5" HIGH HEELS WALKING & SITTING ON A BENCH IN VIENNA 1280 x 720p.
Here i go again in even more extreme 1969 designer mega high heels through all the people on the stephansplace in vienna! so many people watching at me! I walk to a bench between the people and take a break while smoking a cigarette! you can see some shoeplay! i wear a shiny pantyhose and my jeans mini skirt! In diesem clip laufe ich in noch extremeren high heels von 1969 mit 18 cm hohe auf dem stephansplatz in wien mitten durch menschenmassen und viele leute schauen nach mir! Nach einer kurzen zeit setze ich mich auf eine bank und rauche in ruhe eine zigarette, spiel mit meinen heels rum und geniesse blicke der fremden leute! ich trage meine glanzstrumpfhose und einen sexy kurzen jeans minirock.
***********************************

Screenshots


Name: 100_1007.avi
Size: 94.0 MiB
Duration: 5mn 10s
Resolution: 1280 x 720

HHTAMCL_100.avi
 
Last edited by a moderator:

GeniusUploader

New member


***********************************
HOW TO FEED A PEACOCK IN MEGA HIGH HEELS WITH POPCORN
1280 x 720p. I am still in the vienna zoo and feed a peacock with popcorn and some people crossed my way! this was fun! Noch immer bin ich im wiener zoo in meinem mega heissen outfit und futtere einen weissen pfau in meinen mega high heels mit popcorn! einige leute kommen vorbei und beobachten mich dabei! das war echt lustig!
***********************************

Screenshots


Name: 102_1110.avi
Size: 75.6 MiB
Duration: 4mn 9s
Resolution: 1280 x 720

HHTAMCL_102.avi
 
Last edited by a moderator:

GeniusUploader

New member


***********************************
IN MEGA HIGH HEELS ON A TREADMILL & ON A CROSSTRAINER 1280 x 720p.
Now its the first time for me to use a treadmill and a crosstrainer with my high heels! i loved it! i also sit on a bench and walk around and model infront of a very large mirror! very hot clip - i also talk to you! endlich konnte ich mal auf ein laufband und einen crosstrainer mit meinen geilen heels! das wollte ich ja schon immer mal machen! spater sitze ich auch auf einer fitnessbank und dann laufe ich schon eingebildet vor einem riesen fitnessspiegel herum und model etwas!
***********************************

Screenshots


Name: 103_1111.avi
Size: 176 MiB
Duration: 9mn 36s
Resolution: 1280 x 720

HHTAMCL_103.avi
 
Last edited by a moderator:
Top